بهترین پنکه

بهترین پنکه در تابستان چیست؟

پنکه

بهترین پنکه در تابستان رااز فروشگاه اینترنتی تیمچه بازار خریداری کنید. قبل از خرید پنکه این مقاله را مطالعه کنید تا از برند های با کیفیت پنکه مطلع شوید واز خلاصه ویژگی های این مدل پنکه ها اطلاع پیدا کنید. با ما در ادامه همراه باشید.

پنکه و کاربرد های آن

پنکه جزء وسایل کاربردی خنک کننده با مدل‌های متنوع میباشد که توسط برندهای داخلی و خارجی تولید می‌شود. مزیت وجود پنکه در خانه  این میباشد که همانند تهویه عمل می‌کند و با جابه‌جایی هوا، فضای اتاق را برای شما تلطیف می‌کند. هرچه حجم هوای بیشتری جابه‌جا شود، احساس طراوت بیشتری ایجاد می‌گردد. پنکه ها ساده ترین و مقرون به صرفه ترین وسیله برای تهویه و خنک کردن هوا، در محیط‌های بسیار گرم و مرطوب میباشد.

همچنین می‌توان از پنکه درکنار سیستم‌های تهویه هوا استفاده کرد و هوای داخل ساختمان رادر وضعیت نسبتا مطلوب نگهداشت. در زمان قدیم سبزی‌ها را برای خشک کردن جلوی پنکه می‌گذاشتند. خشک کردن تابلوی نقاشی و لباس‌های خیس ازدیگر کاربردهای پنکه است. پنکه‌ها انواع مختلفی دارند که از پنکه ایستاده، دیواری، بدون پره، پایه بلند تا پنکه سقفی، پنکه رومیزی وغیره را شامل می‌شود.

چرا پنکه در فصل گرما انتخاب مناسبی میباشد؟؟

نزدیک شدن به روزهای گرم سال، استفاده از وسایل سرمایشی را ضروری می‌کند. زمانی‌که شما به دلایل مختلف، دسترسی یا نیاز چندانی به وسایل سرمایشی مانند کولر گازی، کولر آبی و … ندارید و یا تحمل باد خیلی سرد را ندارید، پنکه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. به خصوص اگر قرار باشد با استفاده از یک پنکه، در زمان‌های مختلف، قسمت‌های مختلف اتاق یا چند اتاق را خنک کنید. پنکه، دستگاه سبکی است که هر گاه اراده کردید می‌توانید آن را جا‌به‌جا کنید. پنکه‌ها به دلیل وزن مناسب و همین‌طور مصرف انرژی بسیار کمترشان از کولر آبی و گازی می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای زمان‌هایی باشند که هوا نیاز به تهویه و کمی خنک شدن دارد.

معرفی بهترین پنکه  در تابستان

پنکه یکی از محبوب ترین وسایل سرمایشی است که باید در هر خانه ای باشد. در این مطلب قصد داریم ده تا از بهترین پنکه ها در تابستان با برند های پارس خزر، بلک وود ، تولیپس ، نانیوا وغیره رابه شما معرفی کنیم.

پنکه پارس خزر،  مشهورترین برند ایرانی

پارس خزر یکی از بهترین پنکه در تابستان میباشد که سال‌های زیادی است دربازار ایران فعالیت می‌کند. پنکه پارس خزر بهترین مارک پنکه به خاطر کیفیت خوب و عمر بالایش طرفداران خود را حفظ کرده و هنوز هم وقتی حرف ازخرید پنکه برای هر محیطی می‌شود پنکه‌های ساخت این برند به ذهن می‌آیند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی پنکه‌های پارس خزر هم ظاهر مدرن‌تری به خود گرفته‌اند و هم ازنظر زیبایی و هم از نظر کارایی بهتر از گذشته هستند. برای مثال پنکه پارس خزرمدل FSR ADO یکی از جدیدترین پنکه‌های این برند است که  دارای ظاهری شیک،مجهز به کنترل از راه دور و قابلیت تنظبم ارتفاع را دارا میباشد. همچنین  تایمر هم روی آن تعبیه شده است .  یکی دیگر از بهترین پنکه‌ها درتابستان مدلFSR SHIBA  میباشد.

این پنکه با ظاهر مدرن و شیکش هیچ آسیبی به دکور محل کار و منزل شما وارد نمی‌کند و از طرفی با صدای بسیار کم، صفحه نمایشگر، دماسنج، قابلیت برنامه‌ریزی در زمان خاموش بودن، کنترل از راه دور و … به وسیله‌ای بسیار کارآمد تبدیل‌شده است.

پنکه بلک وود، برند برتر بازار

بلک وود یکی از ده ها برند برتر پنکه در ایران میباشد. بهترین پنکه ایستاده بلک وود مدل 2019 یکی از بهترین پنکه ها در تابستان میباشد. محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای ایمنی  که قدرت موتور آن 70وات میباشد. این دستگاه با 5 پره پلاستیکی  می تواند به خوبی فضای محیط را خنک و مطبوع سازد. پنل طراحی شده برای این دستگاه کم مصرف و مقاوم، از نوع مکانیکی بوده و از طریق کلیدهای تعبیه شده و صفحه نمایش دیجیتالی بر روی آن، قادر به انجام تنظیمات خواهیم بود. همچنین پنکه پایه بلند بلک وود مدل 2019با بهره مندی از ریموت کنترل، امکان استفاده از پنکه را به صورت از راه دور نیز فراهم نموده است.

بلک وود مدل 2017از دیگر بهترین پنکه  در تابستان که دارای سه حالت رومیزی، ایستاده و دیواری  میباشد. این دستگاه دارای معتبرترین گواهی های بین المللی است. بلک وود مدل 2017 شامل سیستم نسیم ساز، خنک کننده توربو برای زمان های خیلی گرم میباشد. این پنکه با توان مصرفی 70 وات با قابلیت تنظیم ارتفاع دارای امکانات دیگری مانند تایمر تنظیم خواب و تایمر اتومات روشن و خاموش میباشد.

پنکه تولیپس،  برندی با کیفیت

پنکه ها به دلیل قیمت ارزان تر و حمل و جابه جایی آسان هنوز به عنوان یکی از محبوب ترین وسایل خنک کننده شناخته می شود اما خرید یک مدل با کیفیت و دریافت گارانتی مطمئن نیز اهمیت ویژه ای برخوردار است. پنکه تولیپس مدل SF-401 که در لیست نسخه های 4 پره قرار می گیرد که جزبهترین پنکه ها درتابستان میباشد.بهترین مارک پنکه  دارای دو رنگ بندی سفید و مشکی دیجیتال است توان این مدل 45 وات بوده و قطر پروانه 40 سانتی متر است.دارای قابلیت تنظیم ارتفاع میباشد.مجهز به تایمر30 دقیقه تا 7.5 ساعت شده است.این دستگاه دارای 4 حالت پرتاب باد کند، متوسط ، تند وحالت خواب میباشد.

پنکه نانیوا،برند معتبرو معروف

برند نانیوا (Naniwa) در سال ۱۳۷۲ در زمینه تولید لوازم خانگی تاسیس گردید. این شرکت در مدت کوتاهی با تولید محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب درکنار خدمات پس از فروش گسترده موفق شد سهم قابل توجهی از بازار را بدست آورد. بهترین پنکه ایستاده نانیوا مدل NSF-4035 که از تولیدات با کیفیت این برند معتبر و معروف می باشد جز بهترین پنکه در تابستان به حساب می آید.

محصولی با طراحی ظاهری قدیمی که در هوای گرم برای بسیاری از افراد مطلوب‌تر از کولر میباشد. پنکه NSF-4035  بهترین مارک پنکه دارای پایه فلزی با پنج پره پلاستیکی و ارتفاع آن را می‌توان بسته به شرایط تنظیم کرد. حجم باد را می‌توان در سه درجه تنظیم کرد. پره‌ها داخل یک شبکه فلزی قرار گرفته و میله‌های نزدیک به‌هم آن باعث شده است که ایمنی دستگاه بالا رود وبرای کودکان کنجکاو خطری پیش بیاید. سر پنکه به صورت اتوماتیک به سمت چپ و راست حرکت می‌کند و می‌توان در یک زاویه خاص آن را ثابت کرد. جهت سری پنکه را نیز به‌صورت دستی می‌توان به سمت بالا یا پایین تنظیم کرد.

پنکه میدیا،برندی محبوب

پنکه سه منظوره میدیا مدل FS40-11NR10JC دارای 3 پره پلاستیکی که به خوبی فضای محیط را خنک میکند. این پنکه دارای 3 کارکرد ایستاده، رومیزی و دیواری میباشد که با توجه به نیاز خود میتوانید از آن استفاده نمایید. پنکه میدیا بهترین پنکه درتابستان با توان مصرفی 50 وات، 3 حالت سرعت دارد. بر روی بدنه پنکه یک پنل کنترلی قرار دارد که می توانید تنظیمات مربوط به سرعت باد را انجام دهید.برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با این دستگاه بدست بیاورید این مقاله را بخوانید.

پنکه ویلسون،یکی از بهترین پنکه در تابستان

 این برند از لوازم خانگی، بهترین پنکه ها را به بازار عرضه میکند.یکی از بهترین مدل های  پنکه ویلسون مدل WF2020 میباشد که یکی از بهترین پنکه های ایستاده سال 2022 شناخته شده است.برای هر خانه ای یک پنکه ایستاده ضروری به نظر میرسد. قابلیت تنظیم چرخش گردنی پنکه به صورت همزمان بالا،پایین،چپ و راست جزامکانات متمایزاین پنکه است که به کارآیی این دستگاه می افزاید همچنین قابلیت تنظیم تک حالته را نیز دارا میباشد

پنکه ارشیا، پرفروش ترین پنکه

در چند وقت اخیر پنکه های این برند بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. از مهم ترین ویژگی هایی که سبب شده است که پنکه ارشیا جز بهترین پنکه ها در تابستان به حساب بیاید وجود کیفیت و طول عمر بالای آن میباشد که توانسته نظر خیلی از خریدار ها را به خودش جلب کند.پنکه ارشیا 3 حالته کلاسیک کنترل دار دارای صدای کم جهت استفاده در شب و مجهز به کنترل از راه دور میباشد.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تا در خرید بهترین مارک پنکه به شما کمک کرده باشییم با این هدف که  بهترین پنکه در تابستان را به محیط خود ببرید تا آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. فروشگاه اینترنتی تیمچه بازار همواره به عرضه کالای اصل و اورجینال[ لینک شود به مقاله مرتبط ) متعهد میباشد.با خیال آسوده از ما خرید کنید

دیدگاهی در مورد “بهترین پنکه در تابستان چیست؟

  1. ناشناس گفت:

    سلام عرض ادب
    با تشکر ممنون از این راهنماییتون که تونستم تو خرید ازش استفاده کنم

    1. تیمچه بازار گفت:

      سلام سپاس گزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *