کالای اصل و اورجینال

کالای اصلی و اورجینال را چگونه تشخیص بدهیم

عرضه کالای اصلی و اورجینال یکی از مهم ترین اصولی میباشد که فروشگاه اینترنتی تیمچه بازار همواره به آن متعهد میباشد.

کالای اصلی و کالای غیر اصلی چیست؟

کالای اصلی و اورجینال توسط همان برندی که روی آن درج شده تولید وبه دست شرکت نماینده انحصاری آن برند در ایران میرسد ودر نهایت توسط شرکتهای معتبر مانند تیمچه بازارو با رعایت شرایط نگهداری توزیع میشود. اگر محصول به گونه‌ای تولید شده باشد که، کالای اصلی و اورجینال که توسط مراکز مورد تایید؛ مانند سایت اصلی برند یا شرکت‌های وارد کننده‌/تولید کننده‌ی قانونی معرفی شده است رادر ذهن مشتری تداعی کند

ولی توسط تولیدکنندگان اصلی ساخته نشده باشد (درصورتی‌که حتی برند کالا روی سایت متفرقه درج شده باشد)، کالا باعنوان «غیراصل» شناخته می‌شود. با توجه به این موضوع که درحال حاضر تعداد کالاهای غیر اصل در بازار بسیار زیاد میباشد، باید با دقت و حساسیت بیشتری اصالت کالا را بررسی کرده تا با همکاری یکدیگر فضای رقابتی سالم و مطمئنی را برای مشتریان فراهم کنیم.

محصول اصلی در فروشگاه اینترنتی

ما نمیخواهیم در مورد کیفیت نامناسب محصولی که خریداری کرده اید شکایتی بشنویم، به همین دلیل ما همیشه کیفیت را به کمیت ترجیح می دهیم. محصول اصلی وبا کیفیت نسبت به محصول ارزان و کپی شده بهتر و ماندگارتر است. از وظایف یک فروشگاه اینترنتی، فروش کالای اصلی و اورجینال است.

چند راهکار برای جلوگیری ازخرید کالاهای تقلبی

هر کالایی که میخرید از هر نظر بررسی کنید و برای خرید به محصول توجه کنید.

حتی اگر می‌خواهید یک کالای کوچک هم بخرید به علامت استاندارد و آرم تجاری آن توجه کنید یادتان باشد که همیشه کالاهای تقلبی ارزانتر از کالای اصلی و اورجینال آنها نیستند در اکثر اوقات قیمت‌های مشابه با نمونه‌ی اصلی دارند.

نشانه‌های اصلی رادر محصول جستجو کنید کالاهای تقلبی همیشه یک نشان کوچک از تقلب درخود دارند برای پولی که بابت خرید می‌دهید ارزش قائل شوید بابی توجهی ممکن است بارها و بارها کالای تقلبی بخرید و متوجه هم نشوید. اگر به تازگی کالایی از یک برند جدید تهیه کردی ویا اینکه تابه حال ازیک فروشگاه برند خریدی انجام ندادید خوب دقت کنید که این کالا مشابه همان کالایی باشد که همیشه تهیه می‌کنید نامهای تجاری لزوماً باکیفیت نیستند به خود کالا توجه کنید نه برندی که کالا را تولید می‌کند.

در تهیه کالاها مقایسه را فراموش نکنید خیلی ساده می‌توان کالاها را با یکدیگر مقایسه کرد.

به کیفیت و ظاهر محصول توجه کنید.

کالاهایی که ازنظر کیفیت ضعیف هستند یااز نظر ظاهری مرغوب به نظر نمی‌رسند اغلب تقلبی‌اند. البته خیلی از اوقات بااستفاده ازیک محصول متوجه تقلبی بودن آن می‌شوید بنابراین گول ظاهر مشابه رانخورید باید دقتتان رادر خرید افزایش دهید در واقع باید خیلی تجربه داشته باشید.

 به نوع بسته بندی کالا دقت کنید

کالای اصلی و اورجینال بسته بندی کامل‌تر، دارای رنگ و جنس بهتری هستند محصولات تقلبی اغلب نقض بسته بندی دارند بسته بندی باید با دستگاه‌های مخصوص و چاپ صحیح از تاریخ تولید و انقضا باشد از خرید کالاهای نیمه بسته بندی شده که در آن آثاری از باز شدگی وجود دارد اجتناب کنید. کالاهای تقلبی معمولاً دارای نوشته‌های نادرست ازنظر قالب نوشتاری و املاء هستند این کالاها بدلیل تقلبی بودن هولوگرام مخصوص را ندارند.

به برچسب و لیبل روی کالاها دقت کنید

محصولات الکترونیکی بدلیل اینکه دارای دفترچه‌ی راهنمای مخصوص و ضمانت نامه میباشند احتمال تقلبی بودن آنها کمتر هست در ایلات متحده‌ی آمریکا علامت ETL و همچنین در اروپا علامت CE روی محصولات الکترونیکی درج می‌شود که ازتقلبی بودن آن اجتناب میشود. همچنین در کانادا علامت CSA (باهمکاری استاندار سازی در کانادا) روی محصولات درج می‌گردد. ممکن است گاهی اوقات محصولات تقلبی علائم تجاری را جعل می‌کنند.

کالاهای تقلبی اغلب لوازم جانبی ندارند

مانند گوشی‌های تقلبی آنها معمولاً نقض فنی داشته یا تمام و کمال دارای تجهیزاتی که یک گوشی اصل باید داشته باشد را ندارند.

سخن  آخر

دراین مقاله سعی کردیم راه کارهایی به شما عزیزان پیشنهاد بدهیم که تا حدودی به شما کمک کنیم تا کالای اصلی و اورجینال را خرید کنید . از ابتدای کارمان ما فقط با تولید کنندگان و تامین کنندگان محصول اصلی کار کرده ایم، بنابراین هیچ محصول مبهم، بی نام، مبدأ و ترکیب ناشناخته ای را در وب سایت تیمچه بازار پیدا نمی کنید

تیمچه بازار با داشتن مجوز های قانونی و رسمی اعم از شماره ثبت شرکت، مجوز ای نماد ( پلیس فتا )،مجوز ساماندهی ( وزارت ارشاد) ، عضو اتحادیه کسب و کار های مجازی، بستری امن و آسوده برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده تا با خیالی راحت کالای اصل و با ضمانت را از شرکت تیمچه بازار خرید کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *